Sustainability & Quality Manager

– få ansvar for vores HSEQ-område

Vil du have en stilling, som du i høj grad er med til selv at forme? Og kunne du tænke dig at være en del af en spændende organisation, hvor du tager ejerskab over et område under stor bevågenhed?


Som vores nye Sustainability & Quality Manager er det dit drive og din passion for HSEQ-området, der er vigtigst for os. Vi ser gerne, at du har et indgående kendskab til de 4 områder af HSEQ, men hvis der er områder, hvor dit kendskab og erfaring er i lidt mindre grad, kan det tillæres gennem faglig udvikling.

Du træder ind i en organisation med en høj faglighed. Vi ønsker at opbygge en ny og samlet funktion under området HSEQ, hvor det er dine gode idéer til, hvordan vi bedst muligt løfter og fastholder fokus på vores arbejde med kvalitet og bæredygtighed, der kommer til at gøre en forskel.

En højt specialiseret virksomhed

PJM er en moderne automationsvirksomhed med 150+ medarbejdere, herunder produktionsmedarbejdere såvel som højt specialiserede maskinkonstruktører og softwareudviklere samt en effektiv administration.

Vi specialdesigner og bygger selv højteknologiske og automationsløsninger til industri- og medico-branchen – vores kundeportefølje tæller blandt andre Lego, Novo Nordisk, Coloplast og Danfoss.

Hos os bliver du en central del af en dynamisk arbejdsplads med levende værdier og en stærk kultur – samarbejde, ansvar og engagement driver os, og vi er stolte af vores virksomhed, og de unikke løsninger, vi skaber til vores kunder.

Som Sustainability & Quality Manager bidrager du aktivt til virksomhedens strategi og fælles målsætning: Vi vil være virksomheders foretrukne partner inden for automationsløsninger og maskinbygning. Herudover har vi også et stærkt fokus på en række udviklingsmål i forhold til bæredygtighed – dem vil du naturligvis være med til at løfte.

Bliv en del af et stærkt fællesskab

I din nye hverdag hos os får du et tæt samarbejde med ledelsen og daglig reference til virksomhedens CEO. Her kan du se frem til at blive en vigtig medspiller i et team af dygtige og engagerede kolleger, som du kan sparre og udvikle dig med.

Quality Management (Q) vil blive en stor del af ansvarsområdet, men Sustainability Management tillægges en stadig større betydning – også for vores kunder og leverandører i forhold til bæredygtighedsaspektet i hele værdikæden

Med dit drive og engagement vil du hurtigt se et udbytte af din indsats og vokse med ansvaret. Du vil være en essentiel partner i den videre udvikling af virksomhedens kvalitetsledelse og -mål og samtidig udvikle dine egne og organisationens kompetencer indenfor HSEQ-området.

Next level compliance

Vi har stor fokus på compliance på tværs af organisationen samt et målrettet fokus på sundhed, sikkerhed, miljø og kvalitet, som er det, din hverdag drejer sig om. Du kommer derfor blandt andet til at:

  • være ansvarlig for vores kvalitetsledelsessystem, herunder opdatering, udvikling og vedligehold i tæt samarbejde med både ledelse og administration
  • lave statistik på interne og eksterne leverandører
  • definere og koordinere forbedringsforslag og igangsætte korrigerende handlinger
  • planlægge og gennemføre interne audits
  • håndtere den årlige ledelsesevaluering
  • opstille mål for og lave klimaregnskab og -rapportering i samspil med vores kunder og underleverandører
  • arbejde tæt sammen med virksomhedens arbejdsmiljøorganisation.

Herudover kan du se frem til nogle få rejsedage om året, hvor du er på besøg hos vores kunder, leverandører og/eller virksomheder indenfor BILA-gruppen, som PJM er en del af. Formålet med disse besøg vil bl.a. være at sikre fremdriften på de respektive mål for kvalitet og bæredygtighed.

QA- og miljøprofil med drive og mod på læring

Der kan være flere indgange til stillingen. Vi forestiller os dog, at du kommer med erfaring fra en lignende rolle i en mindre til mellemstor virksomhed og derfor har fagligheden med dig.

Herudover kan du nikke genkendende til følgende:

  • Du har et godt kendskab til kvalitetsledelsessystemer – vi benytter IPW.
  • Du brænder for at arbejde med bæredygtig produktion.
  • Du er en stærk kommunikator i både skrift og tale.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på professionelt niveau.

Har vi vakt din interesse?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte IT-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Mark Kvanner på 72 45 96 07. Send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest den 31. august 2023.

Vi indkalder relevante kandidater til samtaler løbende, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kollega.

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Lyder det som dig? · Ansøg nu!

Du ansøger via Jobindex.
Klik på knappen herunder og bliv taget direkte til ansøgningssiden. 

Søg nu